خرید انواع چمدان ۳ تکه معرفی محصول

انواع چمدان ۳ تکه مناسب چه سفرهایی است؟


یکی از پرفروش‌ترین محصولات برند رونکاتو، چمدان‌های ۳ تکه هستند. این چمدان‌ها از ۳ چمدان بزرگ، متوسط و سایز کابین تشکیل شده‌اند. شما می‌توانید این محصولات را برای سفرهای طولانی‌مدت، مهاجرت و سفرهای کاری استفاده کنید. در این مقاله، ویژگی‌های چمدان‌های ۳ تکه رونکاتو را توضیح می‌دهیم و شما را با این محصول هیجان‌انگیز آشنا می‌کنیم.

چمدان ۳ تکه چیست؟

چمدان ۳ تکه از ۳ چمدان مختلف تشکیل شده است و فضاهای زیادی را در اختیار شما می‌گذارد. شما می‌توانید چمدان بزرگ را برای وسایل سنگین و بزرگ بگذارید و در چمدان متوسط، وسایل‌های دیگر را قرار دهید. چمدان کوچک را هم در کابین هواپیما بگذارید. چمدان ۳ تکه فقط برای هواپیما نیست و شما می‌توانید از آن برای سفرهای قطار هم استفاده کنید. به‌علاوه، خرید این محصول به نفع شماست. شما با خرید ۳ چمدان مختلف صاحب ست ۳ تکه چمدان‌های رونکاتو می‌شوید و از امکان خرید اقساطی استفاده می‌کنید.

مزیت‌های خرید چمدان ۳ تکه

این مجموعه چمدان برای سفرهای خانوادگی و دوستانه طراحی شده است. اگر به صورت گروهی سفر می‌کنید و می‌خواهید وسایل فرزندان و دوستان خودتان را داخل چمدان بگذارید، بهتر است چمدان ۳ تکه بخرید. این محصول برای زوج‌های جوان، خانواده‌های ۳ تا ۶ نفره مناسب است. هنگام خرید چمدان ۳ تکه حتما به جنس چمدان‌ها، فضای داخل آن‌ها، تعداد جیب‌ها و قفل آن دقت کنید. 

بهترین چمدان‌ها مجهز به قفل TSA هستند. اگر این محصول را بخرید، وسایل شما آسیب نمی‌بینند. مزیت دیگر چمدان ۳ تکه، صرفه‌جویی در هزینه‌هاست. با خرید این محصول لازم نیست ساک‌ها و چمدان‌های مسافرتی متعدد بخرید. بلکه، به جای یک چمدان، صاحب ۳ چمدان در اندازه‌های گوناگون می‌شوید. 

شما می‌‌توانید در این چمدان‌ها انواع مدارک شناسایی، لباس‌های مختلف، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی خشک و وسایل ورزشی را بگذارید. چمدان‌های ۳ تکه برای مهاجران هم مناسب هستند. اگر می‌خواهید در ماه‌های آینده مهاجرت کنید و قصد خرید بهترین چمدان را دارید، ما چمدان ۳ تکه رونکاتو را پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید هر دسته از وسایل خودتان را داخل این چمدان‌ها بگذارید. 

مثلا، اگر لباس‌های زمستانی زیادی دارید، یک چمدان را به این لباس‌ها اختصاص دهید و یک چمدان‌ را هم برای لباس‌های دیگر بگذارید. در صورتی‌که، مواد غذایی زیادی همراه خودتان دارید، بهتر است آنها را در چمدان‌ها سایز کابین بگذارید. بعضی از چمدان‌ها هم فضای مخصوص لپ‌تاپ دارند. مراقب باشید که لپ‌تاپ را در چمدان سایز کابین بگذارید.

انواع چمدان‌های ۳ تکه رونکاتو

چمدان‌های ۳ تکه رونکاتو از بهترین و مقاوم‌ترین مواد ساخته شده‌اند و برای سفرهای خانگی مناسب هستند. شما می‌توانید این چمدان‌ها را به صورت قسطی از سایت رونکاتو بخرید. در ادامه، چمدان‌های ۳ تکه رونکاتو را معرفی می‌کنیم.

چمدان ۳ تکه مدل ویو

این محصول فوق‌العاده ۳ سال گارانتی دارد و از پلی‌کربنات و ABS ساخته شده است. حجم داخلی چمدان‌ها به ترتیب ۴۰ لیتر، ۸۴ لیتر و ۱۰۸ لیتر است. زیپ افزایش حجم و ۴ چرخ دوبل از دیگر ویژگی‌های چمدان ۳ تکه ویو هستند. این محصول ۲ فضای اصلی و قفل TSA دارد. چمدان سایز کابین ۲.۶ کیلوگرم و چمدان بزرگ ۴.۴ کیلوگرم است.

چمدان ۳ تکه رونکاتو مدل وگا

چمدان ۳ تکه مدل وگا زیبا و شیک در رنگ آبی آسمانی به فروش می‌رسد و ۲ سال گارانتی دارد. جنس چمدان از پلی‌کربنات و ABS است و ۴ چرخ دوبل دارد. حجم داخلی چمدان‌ها به ترتیب ۳۹، ۷۲ و ۱۱۷ لیتر هستند. وزن کوچک‌ترین چمدان ۲.۹ کیلوگرم و وزن چمدان سایز متوسط ۳.۴ کیلوگرم است. بزرگ‌ترین چمدان هم ۴.۶ کیلوگرم وزن دارد.

چمدان ۳ تکه مدل اولوشن

این چمدان‌ دسته‌های بزرگ و زیپ‌های بزرگی دارد و برای سفرهای خانوادگی بهترین انتخاب است. شما می‌توانید چمدان ۳ تکه مدل اولوشن را با ۲ سال گارانتی از فروشگاه رونکاتو خریداری کنید. این محصول ۱ زیپ خارجی و زیپ افزایش حجم دارد. وزن کوچک‌ترین چمدان ۲.۲ کیلوگرم و وزن چمدان بزرگ ۳.۵ کیلوگرم است. ۴ چرخ دوبل، قفل تی اس ای و ۲ فضای اصلی از ویژگی‌های این چمدان هستند.

خرید انواع چمدان ۳ تکه رونکاتو

سخن آخر

اگر خانوادگی سفر می‌کنید یا می‌خواهید همه وسایل خودتان را در ۳ چمدان مختلف بگذارید، چمدان ۳ تکه بهترین انتخاب است. چمدان‌های ۳ تکه رونکاتو مدل‌های مختلف دارند و برای سفرهای متنوع زمینی و هوایی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید این چمدان‌ها را به صورت قسطی از سایت رونکاتو بخرید و هزینه آن را در ۴ قسط پرداخت کنید. همچنین، برای خرید چمدان ۳ تکه و انتخاب بهترین محصول کافیست با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *