کیف دوشی رونکاتو معرفی محصول

انواع کیف دوشی رونکاتو


یکی از محصولات محبوب برند رونکاتو، کیف‌های دوشی هستند. شما می‌توانید این کیف‌ها را  در مراسم‌های مختلف، دانشگاه و محل کار استفاده کنید. بعضی از کیف‌های دوشی هم برای محیط کار مناسب هستند. برند رونکاتو تلاش می‌کند که مدل‌های مختلف کیف دوشی را با توجه به سلیقه‌ و نیاز شما طراحی کند. در این مقاله از وبلاگ رونکاتو درباره انواع کیف دوشی رونکاتو صحبت می‌کنیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

انواع کیف دوشی زنانه و مردانه

کیف‌های دوشی یا دستی طرح‌ و مدل مختلفی دارند. بعضی از آن‌ها ذوذنقه‌ای ای هستند و گروهی هم جزو مدل شاپر دسته‌بندی می‌شوند. اما هر کدام از این کیف‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؟ در ادامه ویژگی‌ انواع کیف دوشی را توضیح می‌دهیم.

کیف دوشی رونکاتو

کیف دوشی ذوذنقه‌ای

این مدل یکی از متداول‌ترین انواع کیف دستی است و یک روکش تاشو و سگک‌دار دارد. شما می‌توانید کیف ذوذنقه‌ای را در محل و مهمانی‌ها استفاده کنید.

کیف رودوشی

اگر برای خرید وسایل روزمره به بیرون می‌روید، به یک کیف رودوشی احتیاج دارید. این کیف روی شانه آویزان می‌شود و بزرگ و جادار است. شما می‌توانید کیف رودوشی را در اندازه و رنگ‌های متنوع تهیه کنید.

کیف هوبو

این مدل کیف ظاهر اسپرتی دارد و برای کلاس‌های دانشگاه‌ها و قرارهای دوستانه مناسب است. شما می‌توانید وسایل مختلفی مثل لوازم آرایشی و بهداشتی و دفتر و کتاب را در کیف هوبو جا دهید.

کیف پشتی یا سچل

بیشتر آقایان کیف سچل می‌خرند. ظاهر این کیف شبیه کیف‌های رودوشی و کوله‌های دانشگاهی دهه ۵۰ میلادی است و دسته‌های کوچکی دارد. اگر برای محل کار به کیف دوشی احتیاج دارید، کیف سچل مناسب شماست.

 کیف دوشی کراس بادی

این کیف برای مسافرت و حمل وسایل مهم مثل پول و پاسپورت بهترین انتخاب است. اگر وسایلتان را گم می‌کنید و می‌خواهید پول و پاسپورت را در مکان امنی بگذارید، کیف کراس بادی بخرید.

کیف دوشی بزرگ یا توته

یکی از جدیدترین مدل‌های کیف دوشی، کیف توته یا توت بگ است. این کیف دسته‌های کوتاهی دارد و بیشتر خانم‌ها از آن استفاده می‌کند. کیف توته ظاهر شیک و کلاسیکی دارد و تا حدودی شبیه ساک است. شما می‌توانید از کیف توته برای محل کار و دانشگاه استفاده کنید.

معرفی انواع کیف دوشی زنانه رونکاتو

کیف‌های دوشی زنانه رونکاتو در مدل‌ها و جنس‌های متنوعی تولید می‌شوند. در ادامه، چند نمونه از پرفروش‌ترین این محصولات را معرفی می‌کنیم.

کیف دستی رونکاتو مدل رولینگ

اگر یک کیف دستی جادار و سبک می‌خواهید، ما مدل رولینگ رونکاتو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کیف فضای مشخصی برای لپ‌تاپ دارد و بسیار سبک است. شما می‌توانید کیف دستی رونکاتو مدل رولینگ را روی دسته چرخدار چمدان یا کیف بگذارید و به راحتی کیف را حمل کنید. کیف مدل رولینگ در رنگ سبز زیتونی تولید می‌شود و از جنس نایلون بالستیک است. این کیف به اندازه ۱۸ لیتر جا دارد و ۲ زیپ خارجی دارد.

کیف دستی رونکاتو مدل صحرا

این کیف برای محل کار و دانشگاه مناسب است و آقایان و خانم‌ها می‌توانند از آن استفاده کنند. وزن کم، بند دوشی، گارانتی بین‌المللی و ضد آب بودن از ویژگی‌های کیف مدل صحرا هستند. شما می‌توانید کیف صحرا را در رنگ سورمه‌ای از سایت رونکاتو بخرید. جنس کیف از پلی‌استر و نایلون بالستیک است و فضای لپ‌تاپ هم دارد.

کیف دوشی رونکاتو مدل وومن بیز ۲ تبله

کیف دوشی مدل وومن بیز از جمله شیک‌ترین کیف‌های زنانه رونکاتو است و طرفدارهای زیادی دارد. این کیف شیک و جذاب برای مهمانی و محل کار مناسب است و یک بند دوشی و فضای مخصوص نگهداری لپ‌تاپ و تبلت دارد. کیف مدل وومن بیز ۲ تبله از پلی‌اورتان ساخته شده است و ۲ جیب خارجی دارد. شما می‌توانید یک لپ‌تاپ ۱۵ اینچی را داخل این کیف قرار دهید.

انواع کیف دوشی کوچک رونکاتو

اگر برای خرید و قرارهای دوستانه کوتاه به یک کیف دوشی کوچک احتیاج دارید، می‌توانید محصول موردنظرتان را از بین موارد زیر انتخاب کنید. کیف‌های دوشی کوچک رونکاتو استایل اسپرت دارند و برای پیاده‌روی‌های روزانه مناسب هستند.

کیف دوشی رونکاتو مدل اسپرینت

این جذاب و اسپرت با قیمت مناسبی به فروش می‌رسد و در رنگ‌هایی آبی، مشکی و طوسی تولید می‌شود. جنس کیف اسپرینت از پارچه پلی‌استر شمعی است و قفل و یراق ندارد. این کیف جیب خارجی و ۲ فضای اصلی دارد. شما می‌توانید کیف رونکاتو مدل اسپرینت را با ۳ سال گارانتی خریداری کنید.

کیف دوشی رونکاتو مدل پاناما

اگر دوست دارید یک کیف دوشی شیک و خاص داشته باشید، ما مدل کیف پاناما را معرفی می‌کنید. این کیف برای گوشی، لوازم التحریر و مدارک مختلف فضای مخصوص دارد و از نایلون بالستیک ساخته شده است. کیف پاناما فقط یک فضای اصلی و جیب خارجی دارد و با گارانتی ۲ ساله تولید می‌شود.

کیف دوشی رونکاتو مدل بادی بگ

این کیف در دسته کیف‌های دوشی اسپرت و جوان‌پسند است. شما می‌توانید از کیف دوشی رونکاتو مدل بادی بگ در دانشگاه استفاده کنید. این کیف پرفروش از پلی‌استر ساخته می‌شود و جیپ خارجی دارد. شما می‌توانید کیف بادی بگ را با ۲ سال گارانتی خریداری کنید.

سخن آخر

در این مقاله، انواع کیف دوشی برند رونکاتو را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن‌ها را توضیح دادیم. شما می‌توانید با توجه به نیازها و سلیقه خودتان بهترین کیف دوشی رونکاتو را بخرید. اگر نمی‌دانید کدام مدل مناسب شماست، کافیست با ما تماس بگیرید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *