راهنمای انتخاب چمدان رونکاتو راهنمای خرید

راهنمای انتخاب چمدان رونکاتو برای سفر خارجی


معمولا مسافرها برای سفر خارجی نگرانی‌ها و دغدغه‌های زیادی دارند. یکی از مهم‌ترین مسئله‌ها قبل از شروع مسافرت به کشورهای خارجی، انتخاب چمدان مناسب و سبک است. در این سفرها، وزن بار شما اهمیت زیادی دارند و شاید نتوانید در فرودگاه هزینه بیشتری برای بار پرداخت کنید یا از بار کم کنید. بنابراین، به چمدانی باکیفیت و کم وزن احتیاج دارید. در این مقاله از وبلاگ رونکاتو درباره راهنمای انتخاب چمدان رونکاتو برای سفر خارجی صحبت می‌کنیم و نکات خرید چمدان را توضیح می‌دهیم.

چمدان سبک، بهترین انتخاب برای سفر خارجی

شما برای مسافرت به خارج از کشور وسایل زیادی را در چمدان می‌گذارید، بنابراین به چمدانی سبک و کم وزن احتیاج دارید. این نوع چمدان‌ها به راحتی حمل می‌شوند و فشار کمی هم به بدن وارد می‌کنند. معمولا، چمدان‌هایی که از جنس فایبرگلاس، پلی‌کربنات یا پلی‌پروپیلن هستند، وزن کمی دارند. اگر می‌خواهید چمدان سبک بخرید، کافی است در صفحه مربوط به خرید چمدان در سایت رونکاتو، جنس‌های پلی‌پروپیلن یا پلی‌کربنات را انتخاب کنید. مثلا، چمدان رونکاتو مدل اپسیلن یکی از بهترین محصولات برای سفر خارجی است. در ادامه، مهم‌ترین نکات خرید چمدان را به تفکیک بیان می‌کنیم. 

ابعاد چمدان را فراموش نکنید

چمدان‌های موجود در بازار به ۴ دسته تقسیم می‌شوند. شما می‌توانید با توجه به مقدار بار خودتان اندازه مناسب را انتخاب کنید. جدول زیر سایز چمدان‌ها و ابعاد آن‌ها را نشان می‌دهد. اگر به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، می‌توانید مقاله راهنمای انتخاب سایز چمدان رونکاتو را مطالعه کنید.

سایز چمدانارتفاععرضعمق
سایز کابین (کوچک)۵۵ سانتی‌متر / ۱۹ اینچ۳۲ سانتی‌متر / ۱۳ اینچ۱۸ سانتی‌متر/ ۷ اینچ
سایز متوسط۶۷ سانتی‌متر / ۲۶ اینچ۴۵ سانتی‌متر / ۱۸ اینچ۲۵ سانتی‌متر/ ۱۰ اینچ
سایز بزرگ۷۶ سانتی‌متر / ۳۰ اینچ۱۹ سانتی متر / ۴۸ اینچ۲۹ سانتی‌متر/ ۱۱ اینچ
سایز خیلی بزرگ۸۱ سانتی‌متر / ۳۲ اینچ۵۱ سانتی‌متر / ۲۰ اینچ۳۱ سانتی‌متر/ ۱۲ اینچ

اگر سفر شما بین ۱ تا ۳ روز است، چمدان کوچک روناکتو را بخرید. در صورتی‌که مدت زمان سفر شما حداقل یک هفته است، چمدان بزرگ بخرید.

نکات انتخاب جنس چمدان

در سفرهای بین‌المللی، چمدان شما مدام جابه‌جا می‌شود و ممکن است ضربه بخورد، بنابراین شما به محصولی احتیاج دارید که بدنه محکمی داشته باشد. چمدان‌های پلی‌کربنات، پلی‌پروپیلن، تیتانیوم و آلومینیوم مقاومت بالایی در مقابل ضربه و خط و خش دارند. از طرف دیگر، چمدان‌هایی که بدنه نرمی دارند، با چرم و پارچه ساخته می‌شوند. اگر با خودرو یا اتوبوس به کشورهای همسایه سفر می‌کنید، این چمدان‌ها مناسب هستند.

چمدان‌های رنگی برای سفرهای خارجی

اگر در صف تحویل چمدان ایستاده باشید، احتمالا می‌دانید که بیشتر چمدان‌ها مشکی یا کرم رنگ هستند. در این شرایط، تشخیص چمدان سخت است و ممکن است وسایل شما اشتباه شود. بهترین کار این است که چمدان‌های رنگ روشن بخرید. مثلا رنگ‌های صورتی، زرد، قرمز و بنفش مناسب هستند و بهتر دیده می‌شوند.

راهنمای خرید چمدان رونکاتو

ویژگی‌های بهترین چمدان رونکاتو برای سفر خارجی

در مسافرت‌های خارجی، امنیت چمدان و وسایل شما اهمیت زیادی دارد. بنابراین چمدانی بخرید که قفل TSA کلیددار، اثر انگشت و رمز داشته باشد. موارد زیر از دیگر ویژگی‌های بهترین چمدان برای سفر خارجی هستند.

  • محفظه‌های زیاد، جیب‌های داخلی و خارجی
  • کمربند نگهدارنده و فضای مخصوص لباس‌های خیس یا کثیف
  • جای شارژر، جیب با دسترسی آسان و دسته‌های قابل تنظیم
  • چرخ‌های ۳۶۰ درجه یا دوگانه صاف
  • مقاوم در برابر ضربه
  • دسته‌های محکم
  • چرخ‌های مقاوم
  • فضای مخصوص لپ‌تاپ

این ویژگی‌ها در بیشتر محصولات رونکاتو وجود دارند. شما می‌توانید هنگام خرید چمدان رونکاتو با خیال راحت ویژگی‌های موردنظرتان را انتخاب کنید و بهترین چمدان را بخرید. مثلا اگر می‌خواهید چمدان شما حتما قفل TSA داشته باشد، ما چمدان‌های رونکاتو مدل ویو یا وگا را پیشنهاد می‌دهیم.

معرفی برندهای پرفروش چمدان

چمدان‌های برند رونکاتو و دلسی جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین چمدان‌های بازار هستند. رونکاتو برندی فرانسوی است و محصولات محکم و بادوامی تولید می‌کند. چمدان‌های رونکاتو قفل TSA دارند و در مقابل ضربه و فشار مقاوم هستند. قفل TSA امنیت بالایی دارد و مانع از دسترسی غیرمجاز به چمدان می‌شود. 

چرخ‌های دوبل و دسته‌های تلسکوپی از ویژگی‌های چمدان رونکاتو هستند. شما می‌توانید چمدان را به راحتی جابه‌جا کنید و از دسته‌های تلسکوپی برای حمل چمدان در حالت ایستاده استفاده کنید. یک دسته کوتاه هم روی چمدان وجود دارد. 

چمدان‌های دلسی هم قفل TSA و چرخ‌های اسپینر دوبل دارند. اگر به سازماندهی و چیدمان وسایل در چمدان اهمیت می‌دهید، چمدان‌ دلسی بخرید. این محصول وزن سبکی دارد و مجهز به سیستم ترمز یکپارچه است. بنابراین، چمدان شما روی سطح شیب‌دار سر نمی‌خورد. در نهایت، هر دو برندهای دلسی و رونکاتو چمدان‌های متنوع و ایمنی دارند و با گارانتی به فروش می‌رسند.

معرفی بهترین چمدان‌های رونکاتو برای مسافرت به کشورهای خارجی

برای اینکه بتوانید مراحل خرید چمدان را سریع‌تر انجام دهید و خیلی زود چمدان دلخواهتان را بخرید، ما بهترین مدل‌های چمدان رونکاتو را معرفی می‌کنیم.

چمدان رونکاتو مدل ویو

این چمدان در اندازه‌های مختلف کابین، سایز بزرگ و متوسط تولید می‌شود و به اندازه ۱۳۰ لیتر فضا دارد. جنس چمدان رونکاتو مدل ویو از پلی‌کربنات و ABS است و زیپ افزایش حجم دارد. وزن چمدان ۴.۴ کیلوگرم است و قفل TSA دارد. چمدان مدل ویو جزو محصولات ارزان‌قیمت رونکاتو است، اگر بودجه بیشتری دارید، ما چمدان ۳ تیکه مدل اپسیلون را پیشنهاد می‌کنیم.

چمدان ۳ تیکه مدل اپسیلون

اگر می‌خواهید یک چمدان سبک و شیک بخرید، چمدان ۳ تیکه اپسیلون بهترین انتخاب است. این محصول ۱۰ سال گارانتی دارد و از پلی‌پروپیلن ساخته شده است. زیپ افزایش حجم، ۴ چرخ دوبل، زیپ ضد سرقت و قفل TSA از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

چمدان رونکاتو مدل وگا

چمدان وگا جزو بهترین چمدان‌های رونکاتو است و قیمت مناسبی دارد. این محصول ۲ سال گارانتی دارد و حجم داخلی چمدان ۱۱۳ لیتر است. چمدان مدل وگا ۲ فضای اصلی مجزا دارد. بنابراین، شما می‌توانید وسایل خودتان را بین این ۲ فضا تقسیم‌بندی کنید. این محصول ۴.۴۵ کیلوگرم وزن دارد و برای سفرهای خارجی و داخلی با هواپیما کاملا مناسب است.

خرید چمدان رونکاتو سفری

سخن آخر

اگر قصد سفر خارجی دارید و نگران انتخاب و خرید بهترین چمدان هستید، در این مقاله نکات مهم برای خرید چمدان خوب را توضیح دادیم. شما می‌توانید با استفاده از نکات این مقاله، چمدان دلخواه خودتان را انتخاب کنید. ما به عنوان نماینده رسمی رونکاتو به شما کمک می‌کنیم که بهترین محصول را به خانه ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *