کیف دستی رونکاتو معرفی محصول

معرفی انواع کیف دستی رونکاتو،‌ مناسب همه سلیقه‌ها


یکی از پرکاربردترین و پرفروش‌ترین‌ کیف‌های برند رونکاتو، کیف دستی است. کیف دستی مدل‌های مختلفی دارد. کیف دافل یا ساک مسافرتی، کیف مسنجر، کیف ساتچل و کیف دستی کوچک بنددار از انواع کیف‌های دستی هستند. در این مقاله، انواع مدل‌های کیف دستی رونکاتو را توضیح می‌دهیم و بهترین مدل‌ها را معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید بعد از آشنایی با این مدل‌ها، کیف دلخواه خودتان را از رونکاتو خریداری کنید

انواع کیف دستی در سایت رونکاتو

اگر قصد خرید کیف دستی را دارید، بهتر است انواع آن را بشناسید. در این بخش، انواع کیف دستی رونکاتو را معرفی می‌کنیم.

کیف دافل یا ساک مسافرتی

اگر برای مسافرت به یک کیف بزرگ احتیاج دارید، ساک مسافرتی یا کیف دافل بخرید. این کیف دو دسته در قسمت بالا و یک بند بلند دارد. هرگاه خسته شدید، می‌توانید بند کیف را روی دوشتان بگذارید و در وقت‌های دیگر کیف را از دسته بلند کنید. کیف‌های دافل از برزنت ساخته شده‌اند و برای سفرهای یک روزه مناسب هستند. اگر استایل شیک و رسمی دارید، خرید ساک مسافرتی بهترین گزینه است.

کیف مسنجر

کیف‌های مسنجر مستطیل‌ شکل هستند و یک بند بلند دارند. یک دکمه باز و بسته مهم روی کیف قرار دارد. این دکمه به خوبی محکم می‌شود و از وسایل‌های شما مراقبت می‌کند. جالب است بدانید که در گذشته از کیف مسنجر برای حمل نامه‌ها استفاده می‌کردند. اما امروزه، مردم از کیف مسنجر برای حمل لوازم جانبی، لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می‌کنند.

کیف دستی ساتچل

این کیف برای دانشگاه و اداره است و فضای زیادی دارد. اگر کتاب‌ و دفترهای زیادی دارید، می‌توانید کیف دستی ساتچل بخرید. ظاهر کیف تا حدودی شبیه کیف‌های مسنجر است و یک بند بلند دارد. به کیف ساتچل، کیف تجاری هم می‌گویند. این کیف برای نگهداری از وسایل روزمره و لپ‌تاپ مناسب است.

انواع کیف دستی رونکاتو

کیف هلالی

یکی از انواع کیف در سایت رونکاتو، کیف هلالی است. این کیف نرم و انعطاف‌پذیر است و شکل ظاهری‌اش شبیه یک هلال است. اگر وسایل زیادی دارید و برای محل کار یک کیف بزرگ می‌خواهید، کیف هلالی مناسب شماست. این کیف دستگیره ندارد و جادار است.

کیف دستی کوچک بنددار

این کیف تا حدودی شبیه کیف کلاچ است و مستطیلی شکل است. شما می‌توانید داخل کیف دستی کوچک، کیف پول، تلفن همراه و کارت‌های بانکی خودتان را بگذارید. کیف دستی کوچک بنددار برای قرارهای دوستانه و پیاده‌روی در شهر مناسب است.

کیف دستی کلاچ

کیف دستی کلاچ برای مهمانی‌ها و قرارهای دوستانه مناسب است. بسیاری از خانم‌ها از این کیف در دورهمی‌ها و مهمانی‌های شیک و رسمی استفاده می‌کنند. شما می‌توانید کیف دستی کلاچ را با استایل‌های مختلف مثل استایل مینیمال و اسپرت ست کنید.

کیف دستی خورجینی

کیف دستی خورجینی بهترین مدل کیف برای خانم‌های شاغل یا خانه‌دار است. این کیف جیب‌های بزرگی دارد و برای استایل غیررسمی و کژوال مناسب است.

کیف دستی مدل توت

کیف دستی مدل توت یکی از جدیدترین مدل‌های کیف دستی است و طرفدارهای زیادی هم دارد. شما می‌توانید از این کیف برای خرید یا پیاده‌روی استفاده کنید. بسیاری از خانم‌ها کیف دستی مدل توت را با کفش کالج زنانه یا کفش پاشنه بلند می‌پوشند.

معرفی مدل‌های محبوب کیف دستی رونکاتو

برند رونکاتو یک برند معروف فرانسوی است و کیف دستی‌های مختلفی دارد. در این بخش، انواع کیف دستی رونکاتو را معرفی می‌کنیم.

کیف دستی مدل رولینگ

اگر می‌خواهید یک کیف شیک و جادار بخرید، ما کیف دستی مدل رولینگ را پیشنهاد می‌کنیم. این کیف برای سفرهای کوتاه و طولانی هم مناسب است. شما می‌توانید وسایل ضروری خودتان را داخل کیف بگذارید و وارد هواپیما یا قطار شوید. همچنین، کیف رولینگ از لپ‌تاپ شما هم محافظت می‌کند و بسیار سبک است. این کیف پرفروش از نایلون بالستیک ساخته شده است و ۲ زیپ خارجی دارد.

کیف دستی رونکاتو مدل بیز

بسیاری از مدیرها و کارمندها نمی‌دانند چه کیفی برای محل کارشان بخرند. اگر شما هم جزو این گروه هستید، می‌توانید کیف دستی مدل بیز را بخرید. این کیف فضای مخصوص لپ‌تاپ و تبلت دارد و همه وسایل شما را در خودش جا می‌دهد. یک فضای جداگانه برای دسترسی آسان به وسایل هم روی کیف تعبیه شده است. کیف بیز از پلی‌استر ساخته شده است و ۳ سال گارانتی دارد.

کیف دستی رونکاتو مدل سلیو

کیف سلیو یکی از بهترین مدل‌های کیف زنانه است. اگر برای دانشگاه و شرکت و قرارهای دوستانه به یک کیف شیک و جادار احتیاج دارید، کیف سلیو بهترین انتخاب است. شما می‌توانید انواع وسایل، لپ‌تاپ و تبلت را داخل کیف بگذارید. یک زیپ خارجی، شپیر ترولی و بند دوشی از ویژگی‌های این کیف هستند. به‌علاوه، کیف سلیو ضد آب است. بنابراین، اگر روی آن آب بریزد، خیس نمی‌شود و به راحتی می‌توانید آب و مایعات را با دستمال پاک کنید.

کیف دستی آرایشی مدل ساید ترک

اگر برای نگهداری از لوازم آرایشی به یک کیف بزرگ و مناسب احتیاج دارید، کیف دستی آرایشی ساید ترک همان چیزی است که دنبالش هستید. این کیف بسیار سبک است و از پلی‌استر ساخته شده است.

کیف دستی مدل صحرا

این کیف بهترین کیف دستی برای سفرهای کوتاه و طولانی است. شما می‌توانید داخل کیف صحرا لپ‌تاپ و تبلت را هم بگذارید. این کیف ۲ زیپ خارجی و یک شپیر ترولی دارد. کیف دستی رونکاتو مدل صحرا از پلی‌استر و نایلون بالستیک ساخته شده است و فضای داخل کیف ۸ لیتر است.

کیف دستی رونکاتو مدل وومن بیز

اگر قصد خرید بهترین کیف دستی زنانه را دارید، ما کیف دستی مدل وومن بیز را معرفی می‌کنیم. این کیف در ۲ مدل تک تبله و دو تبله فروخته می‌شود و بسیار شیک و باکلاس است. شما می‌توانید لپ‌تاپ و تبلت را هم داخل کیف بگذارید. جنس کیف از پلی‌استر و پلی‌یورتان است و ۲ فضای اصلی در کیف تعبیه شده است.

سخن آخر

در این مقاله از وبلاگ رونکاتو انواع کیف دستی را معرفی کردیم و ویژگی‌های بهترین کیف‌های دستی رونکاتو را توضیح دادیم. شما می‌توانید برای خرید بهترین کیف دستی با تیم مشاوره ما صحبت کنید و بهترین محصول را خریداری کنید. خبر خوب اینکه همه محصولات رونکاتو گارانتی بین‌المللی ۳ تا ۱۰ ساله دارند. در صورتی‌که کیف شما در این مدت خراب شود، می‌توانید برای تعمیر به فروشگاه حضوری ما مراجعه کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *