قفل چمدان رونکاتو لوازم سفر

سفری ایمن با قفل TSA رونکاتو


یکی از نگرانی‌های اصلی در سفرهای بین‌المللی و خارجی، محافظت از چمدان و وسایل‌های داخل آن است. برند رونکاتو برای رفع این مشکل، قفل‌های TSA را طراحی کرده است و چمدان‌های مخصوص تولید کرده است. این چمدان‌ها مجهز به قفل‌های TSA هستند و کیفیت و ایمنی بالایی دارند. در این مقاله می‌خواهیم چمدان‌های مجهز به این قفل را معرفی کنیم و درباره ویژگی‌های قفل TSA رونکاتو صحبت کنیم.

قفل TSA چمدان چیست؟

قبل از اینکه چمدان‌های قفل‌دار رونکاتو را معرفی کنیم، قفل TSA را توضیح می‌دهیم. اسم این قفل مخفف Transport Security Information یا اداره امنیت حمل‌ونقل است. نکته مهم این است که قفل TSA مورد تایید همه فرودگاه‌های جهان است و مامورهای گیت و بازرس‌های هواپیما به راحتی می‌توانند آن را باز کنند. 

در واقع، اگر ماموری در فرودگاه بخواهد وسایل شما را بررسی کند، شما به راحتی می‌توانید قفل چمدان باز کنید. بسیاری از کشورهای دنیا مثل کره جنوبی، نیوزلند، آلمان، بلژیک، هلند، کانادا، فنلاند و نروژ از این قفل استفاده می‌کنند. آمریکا هم اولین کشوری بود که قفل TSA را به چمدان‌ها و فرودگاه‌ها اضافه کرد. وجود این قفل از مشکوک شدن بیهوده پلیس‌ها و بازرس‌های فرودگاه جلوگیری می‌کند.

قفل چمدان رونکاتو

مزیت‌های چمدان‌های TSA رونکاتو

این چمدان‌ها محبوبیت زیادی بین دانشجوها، مدیرها و مسافرهای خارجی دارند. شما می‌توانید قفل TSA را رمزگذاری کنید، بنابراین کسی نمی‌تواند زیپ چمدان شما را باز کند و وسایل شما را بدزدد. به‌علاوه، این چمدان‌ها مانع از تاخیر شما در فرودگاه می‌شوند. مثلا، اگر مشکلی در فرودگاه برای شما رخ دهد و مامورهای امنیتی بخواهند وسایل شما را بررسی کنند، قفل TSA به راحتی باز می‌شود. در نتیجه، فرایند بازرسی هم در مدت زمان کمتری انجام می‌شود.

چمدان‌های TSA رونکاتو، محصولی شیک و لاکچری

یکی از محبوب‌ترین چمدان‌های برند رونکاتو، چمدان‌های مجهز به قفل TSA هستند. این محصولات در همه کشورها طرفدارهای زیادی دارند. این قفل باعث می‌شود که چمدان شما به راحتی و با کلیدهای معمولی باز نشود. 

در واقع، چمدان TSA اصل فقط با کلید مخصوص باز می‌شود که این کلید را فقط مامورهای TSA می‌توانند باز کنند. بنابراین، چمدان TSA به هیچ‌وجه با الگوهای ساده و کلید معمولی باز نمی‌شود. مامورهای TSA هم فقط در شرایطی چمدان را باز می‌کنند که به وسایل شما مشکوک شوند، در غیر این صورت افراد عادی نمی‌توانند قفل چمدان مسافرتی شما را باز کنند.

انواع قفل TSA

برای خرید چمدان با قفل TSA بهتر است انواع مدل‌های این قفل را بشناسید. متداول‌ترین نوع، مدل کلیدی است که با دو کلید ساخته می‌شود. این دو کلید شبیه هستند و برای باز کردن قفل به هر دو کلید احتیاج دارید. نوع دیگر از نوع کابلی است و فضای کمی را اشغال می‌کند. قفل TSA کابلی یک کابل فولادی دارد و بسیار مقاوم است. برای قفل کردن این مدل از رمزهای ۳ عددی استفاده می‌کنند.

قفل TSA رمزی با یک کلید

این قفل ۳ پین و یک کلید دارد که به آن مدل ترکیبی هم می‌گویند. قفل ترکیبی با اعداد دیجیتالی تنظیم می‌شود و فقط شما می‌توانید قفل را با اعداد درست باز کنید. اگر در فرودگاه به وسایل شما مشکوک شدند، باید اعداد رمز را به ماموران امنیتی فرودگاه بگویید.

قفل TSA با کارت

جدیدترین مدل قفل TSA مدل کارتی است. این قفل علاوه‌بر ۳ رقم کد رمزی، یک کارت دیجیتالی هم دارد. بنابراین، شما بعد از وارد کردن ۳ رقم باید کارت دیجیتالی را هم بکشید. قفل TSA کارتی ایمنی بالایی دارد. مهم‌ترین نکته این است که نباید کارت را گم کنید.

تغییر رمز قفل TSA

وقتی چمدان TSA رونکاتو را می‌خرید، یک قفل پیش‌فرض روی آن وجود دارد. این قفل با ۳ رقم ۰۰۰ ساخته می‌شود. برای تعریف مجدد رمز باید کلید بازنشانی را با یک شیء نوک تیز فشار دهید. بعد از انجام این کار، چرخ‌دنده‌های قفل را روی اعداد دلخواه تنظیم کنید. حالا دستتان را از روی کلید شاسی بردارید. در این مرحله، رمز جدید تعریف می‌شود و شما می‌توانید چمدان را با قفل جدید باز و بسته کنید.

معرفی چمدان‌های TSA رونکاتو

در این بخش، تعدادی از پرفروش‌ترین چمدان‌های TSA رونکاتو را معرفی می‌کنید. شما می‌توانید با توجه به اولویت‌ها و شرایط خودتان بهترین محصول را انتخاب کنید.

چمدان رونکاتو مدل وگا

این محصول در اندازه‌های متوسط، بزرگ و کابین در سایت رونکاتو موجود است و رنگ‌های متنوعی دارد. چمدان رونکاتو مدل وگا با وزن ۲.۸ کیلوگرم و حجم داخلی ۳۹ لیتر به فروش می‌رسد و چهار چرخ دوبل دارد. بدنه هارد، دسترسی آسان، پارتیشن‌بندی داخلی و وزن کم از جمله ویژگی‌های این محصول هستند. جنس چمدان هم از پلی‌کربنات و ABS است و به راحتی آسیب نمی‌بیند.

چمدان رونکاتو مدل ایولوشن

اگر می‌خواهید چمدان پارچه‌ای TSA بخرید، ما مدل ایولوشن را پیشنهاد می‌کنیم. این چمدان قیمت مناسبی دارد و فیروزه‌ای رنگ است. شما می‌توانید چمدان رونکاتو مدل ایولوشن را با وزن ۲.۲ کیلوگرم و بدنه سافت بخرید. درباره جنس بدنه هم باید به جنس پلی‌استر اشاره کنیم. این ماده نشان می‌دهد که چمدان شما دوست‌دار محیط‌ زیست است. چهارچرخ دوبل، دسترسی آسان، جیب بیرونی و زیپ افزایش حجم از دیگر ویژگی‌‌های این محصول هستند.

چمدان رونکاتو مدل فلوکس

این چمدان در دسته محصولات شیک و لاکچری رونکاتو است و رنگ‌های صورتی، سرخابی و سورمه‌ای دارد. شما می‌توانید چمدان فلوکس را در اندازه‌های بزرگ، متوسط و سایز کابین بخرید. این محصول چهار چرخ دوبل دارد و از ABS ساخته شده است. بدنه چمدان هارد است و به صورت زیپی بسته می‌شود. دسترسی آسان و زیپ افزایش حجم از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

چمدان رونکاتو مدل گلکسی

اگر می‌خواهید یک چمدان زیبا و خاص بخرید، ما چمدان رونکاتو مدل گلکسی را پیشنهاد می‌کنیم. این چمدان از پلی‌پروپیلن ساخته شده است. این چمدان در رنگ‌های متنوعی مثل سرخابی، مشکی، زرد و آبی به فروش می‌رسد. وزن چمدان ۳.۳ کیلوگرم و حجم داخلی آن ۶۶ لیتر است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به چهار چرخ دوبل و دسته ترولی مقاوم اشاره کرد.

سخن آخر

برند رونکاتو یک برند معروف ایتالیایی است که همواره به تولید چمدان‌های باکیفیت و ایمن اهمیت می‌دهد. اگر قصد خرید چمدان‌ رونکاتو را دارید، در این مقاله یکی از پرفروش‌ترین محصولات را معرفی کردیم و ویژگی‌های آن را توضیح دادیم. شما می‌توانید با استفاده از خدمات مشاوره سایت رونکاتو، بهترین چمدان TSA را خریداری کنید. همه چمدان‌های رونکاتو گارانتی بین‌المللی و امکان پرداخت در محل دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *