راهنمای خرید قسطی از فروشگاه رونکاتو راهنمای خرید

راهنمای خرید قسطی از فروشگاه رونکاتو


یکی از خدمات فروشگاه رونکاتو، امکان خرید قسطی انواع کیف است. شما می‌توانید با استفاده از اعتبار اسنپ از فروشگاه ما خرید کنید و هزینه آن را در ۴ قسط پرداخت کنید. در این حالت، امکان خرید بهترین کیف‌، چمدان و کوله‌پشتی وجود دارد. در این مقاله از وبلاگ رونکاتو درباره خرید قسطی کیف و چمدان از سایت رونکاتو صحبت می‌کنیم و شرایط خرید قسطی چمدان را توضیح می‌دهیم.

خرید قسطی انواع کیف و چمدان با اعتبار اسنپ پی

برای خرید قسطی کیف و چمدان از فروشگاه رونکاتو ۲ راه پیش روی شماست. در روش اول می‌توانید محصول موردنظرتان از سایت انتخاب کنید و بعد هنگام پرداخت، درگاه پرداخت اسنپ پی را انتخاب کنید. در این حالت، شما باید از قبل اپلیکیشن اسنپ را دانلود کنید و اعتبار اسنپ پی داشته باشید. شما می‌توانید انواع کیف و چمدان را با اعتبار اسنپ پی بخرید و هزینه آن را در ۴ قسط پرداخت کنید.

راهنمای خرید قسطی با اسنپ پی

خرید قسطی از فروشگاه رونکاتو در اپلیکیشن اسنپ

اگر می‌خواهید مراحل خرید اقساطی از فروشگاه رونکاتو را در اپلیکیشن اسنپ انجام دهید، می‌توانید وارد اپلیکیشن شوید و در بخش سرویس اعتباری، اسم رونکاتو را بنویسید. با این کار به سایت رونکاتو هدایت می‌شوید و می‌توانید انواع محصولات فروشگاه مثل چمدان، کوله‌پشتی، کیف، ساک مسافرتی و لوازم جانبی سفر را ببینید. 

فرقی نمی‌کند مراحل خرید قسطی را از کجا انجام می‌دهید، در هر حالت مقصد نهایی شما سایت رونکاتو است. پیشنهاد ما این است که محصولات مختلف سایت را بررسی کنید و با اعتبار اسنپ پی خرید قسطی را شروع کنید. در ادامه، انواع محصولات فروشگاه رونکاتو را معرفی می‌کنیم.

چمدان‌های رونکاتو، چمدانی مقاوم و باکیفیت

برند رونکاتو به کیفیت محصولاتش اهمیت می‌دهد و چمدان‌های مقاوم و ضد ضربه تولید می‌کند. به همین دلیل محصولات این برند در کشورهای مختلف جهان آمار فروش بالایی دارند و جزو چمدان‌های پرفروش هستند. چمدان‌های رونکاتو از جنس‌های متنوعی هستند. شما می‌توانید هنگام خرید چمدان از سایت رونکاتو، ویژگی‌های منتخب خودتان را علامت بزنید. 

مثلا، اگر می‌خواهید چمدان شما مجهز به قفل TSA باشد، حتما گزینه قفل TSA را انتخاب کنید. چمدان‌ها براساس اندازه هم دسته‌بندی می‌شوند. چمدان‌های بزرگ برای مسافرت‌های طولانی و هوایی مناسب هستند. برای سفرهای کوتاه، چمدان کوچک و سایز کابین بخرید.

کوله‌پشتی رونکاتو، کاربردی و مقاوم

اگر زیاد سفر می‌روید یا برای دانشگاه و محل کار به یک کوله‌پشتی باکیفیت احتیاج دارید، کوله‌های رونکاتو بهترین انتخاب هستند. کوله‌های رونکاتو در اندازه‌های مختلفی مثل ۱۳ اینچی تولید می‌شوند و سایز ۱۴ اینچی، ۱۵ و ۱۷ اینچی هم دارند. کوله‌پشتی چرخ‌دار و کوله مدرسه از دیگر محصولات برند ایتالیایی رونکاتو هستند. 

هنگام خرید قسطی کوله‌پشتی به جیب‌های مختلف و اندازه آن دقت کنید. بعضی از کوله‌ها فضای مخصوصی برای لپ‌تاپ و تبلت دارند. جیب خارجی، فضای دیتا پروتکشن، زیپ افزایش حجم و زمان گارانتی از دیگر ویژگی‌های کوله‌پشتی رونکاتو هستند. اگر وسایل زیادی ندارید، کوله‌‌ای بخرید که زیپ‌های مختلف نداشته باشد. بعضی از کوله‌ها فضای مشخصی برای گوشی و لوازم‌التحریر دارند. شما می‌توانید خودکار و مداد دانشگاه را داخل این جیب‌ها بگذارید.

ساک مسافرتی رونکاتو

شما می‌توانید با استفاده از اعتبار اسنپ پی، انواع ساک مسافرتی رونکاتو را بخرید. این ساک‌ها برای مسافرت‌های طولانی‌مدت و کوتاه مناسب هستند و ویژگی‌های مختلفی دارند. مثلا ساک چرخدار رونکاتو برای سفرهای هوایی و سفر با قطار مناسب است. شما می‌توانید این ساک را به راحتی حمل کنید. از طرف دیگر، ساک‌ مدل آیرونیک رونکاتو فضای زیادی دارد و برای سفرهای بین شهری با ماشین مناسب است. اگر وسایل زیادی ندارید و برای استفاده روزمره به ساک احتیاج دارید، ما ساک دستی مدل ساید ترک را پیشنهاد می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با انواع محصولات آیرونیک، می‌توانید مقاله معرفی کالکشن آیرونیک را مطالعه کنید. 

انواع لوازم جانبی سفر در فروشگاه رونکاتو

همیشه یکی از دغدغه‌های مسافران، گذاشتن وسایل مختلف داخل چمدان و کیف است. برای اینکه بتوانید وسایل سفر به را بهترین شکل بچینید و همه چیز را در جای خودش قرار دهید، به وسایل جانبی سفر مثل کیف دستی آرایشی، کیف کمری پاسپورتی و کیف پول احتیاج دارید. کیف کمری پاسپورتی و جاکارتی برای سفرهای خارجی ضروری هستند. 

شما می‌توانید در این کیف‌ انواع مدارک و پول را بگذارید و کارت‌های بانکی را در جاکارتی قرار دهید. کیف آرایشی هم بهترین انتخاب برای سفرهای طولانی‌مدت است. به‌علاوه، اگر می‌خواهید برای همسر یا خواهرتان هدیه بخرید، می‌توانید کیف آرایشی رونکاتو را بخرید. کیف‌های آرایشی رونکاتو از پلی‌استر ساخته شده‌اند و ۱ فضای اصلی دارند. در نهایت اینکه همه محصولات رونکاتو گارانتی دارند.

راهنمای خرید قسطی از فروشگاه رونکاتو

سخن آخر

یکی از آسان‌ترین و بهترین روش‌ها برای خرید انواع وسایل مختلف، خرید قسطی است. در این مقاله از وبلاگ رونکاتو، شرایط خرید اقساطی از فروشگاه رونکاتو را توضیح دادیم و انواع محصولات برند رونکاتو را معرفی کردیم. شما می‌توانید محصولات مختلف را بررسی کنید و محصول دلخواه خودتان را با استفاده از اعتبار اسنپ پی بخرید. پرداخت اقساط هم در بازه زمانی ۴ ماه انجام می‌شود. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *