کیف لپ تاپ رونکاتو معرفی محصول

با ۴ تا از بهترین‌های کیف لپ تاپ رونکاتو آشنا شوید


اگر دانشجو، کارمند و یا مدیر یک اداره هستید و نیاز است که هر روز لپ تاپ گران قیمت و حساس خود را از این سر شهر به آن سر شهر ببرید، حتماً نیاز به خرید کیف لپ تاپ رونکاتو دارید. برند رونکاتو یک برند ایتالیایی خوش سابقه در زمینه تولید انواع کیف لپ تاپ، ساک دستی و چمدان است که بیش از ۵ دهه تجربه حاصل از فعالیت حرفه‌ای خود را در تولید انواع کیف لپ تاپ به کار می‌برد.

 این میزان تجربه و تخصص موجب می‌شود که کیف لپ تاپ رونکاتو مقاومت بالایی داشته باشند و با رعایت وزن کم و استاندارد، فشار زیادی را روی دست، شانه و کمر فرد وارد نکنند. انواع کیف لپ تاپ رونکاتو دارای فضاهای اصلی و فرعی هستند که در کنار لپ‌تاپ در سایزهای مختلف، لوازم جانبی را نیز در خود جای می‌دهد.

 به‌عنوان مثال برای رفتن به اداره علاوه بر لپ تاپ، فضایی برای حمل کاغذ، خودکار، تلفن همراه و لوازم دیگر نیز مورد نیاز است که این فضا به بهترین نحو ممکن در این کیف لپ‌تاپ‌ها تعبیه‌شده و نیاز به خرید انواع کیف اداری و رسمی را از بین می‌برد. اگر قصد خرید کیف لپ تاپ رونکاتو را دارید اما نمی‌دانید که چه مدلی مناسب شماست در ادامه این نوشته با ما همراه باشید؛ پیشنهادات جذابی برایتان خواهیم داشت.

بهترین‌های کیف لپ تاپ رونکاتو

کیف لپ تاپ سه کاره رونکاتو مدل نوادا

اولین پیشنهاد ما برای خرید کیف لپ تاپ رونکاتو، کیف سه کاره رونکاتو مدل نوادا است. این کیف نه تنها به شکل یک کیف رسمی و اداری قابلیت حمل دارد؛ بلکه با کمی جابجایی بندها به یک کوله پشتی شیک و باحال نیز تبدیل می‌شود. از این رو این کیف دارای بندهای دوشی مقاومی نیز هست که برای استایل‌های اسپرت و مسافت‌های طولانی حمل لپ‌تاپ می‌تواند کاربردی باشد.

کیف لپ تاپ رونکاتو

ابعاد این کیف ۴۱در۳۱در۱۱ سانتی‌متر است و فضای اصلی آن می‌تواند لپ‌تاپی در سایز ۱۵.۶ را در خود جای دهد. و اما مهم‌ترین آیتم، جنس اصلی سازنده این کیف از پلیمر سبک و مقاوم پلی‌استر است که هم صرفه اقتصادی بالایی دارد و هم  بسیار سبک می‌باشد. سبک بودن این جنس باعث می‌شود که حمل کیف سهولت بسیاری پیدا کند و مجموع وزن لپ‌تاپ و کیف آسیبی به دست و شانه‌تان نرساند. خوشبختانه این کیف از گارانتی معتبر سه ساله بین‌المللی نیز برخوردار است و می‌تواند کیفیتی فراتر از انتظار را خدمتتان ارائه دهد

کوله پشتی لپ تاپ رونکاتو نوادا طرح چرم

خصوصاً اگر کوله‌پشتی خود را به طور روزانه در مسافتی طولانی حمل می‌کنید، بهتر است از کوله‌پشتی‌های محافظ لپ‌تاپ استفاده کنید که وزن وسایل را به خوبی روی شانه‌ها، دست و کمرتان توزیع می‌کنند. کوله پشتی لپ تاپ رونکاتو نوادا طرح چرم یکی از شیک‌ترین محصولات رونکاتو برای خرید کیف لپ تاپ رونکاتو است که با ابعاد ۳۲در۴۳در۱۸ سانتی‌متر، فضای خوبی را برای حمل انواع لپ‌تاپ در اختیارتان قرار می‌دهد.

کیف لپ تاپ رونکاتو

 این کیف از جنس پارچه نایلونی مصنوعی قطور و با کیفیت به نام نایلون بالستیک تهیه شده و بسیار سبک و در عین‌ حال مقاوم است. این جنس کیف نه تنها در برابر ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد؛ بلکه در برابر خط و خش، سایش و آلودگی‌ها نیز بسیار کارآمد است. به‌طوری‌که می‌توانید با کمترین زحمت آن را تمیز کنید و به‌هیچ عنوان از بابت آسیب دیدن لپ‌تاپ خود نگران نباشید.

شایان ذکر است که با خرید این کوله‌پشتی نیز از ۳ سال گارانتی معتبر و بین المللی رونکاتو بهره‌مند می‌شوید و می‌توانید از خدمات بی‌نظیر این برند ایتالیایی استفاده لازم را ببرید.

کیف لپ تاپ رونکاتو مدل بیز ۴

این نوع کیف لپ تاپ رونکاتو نیز برای سفرها و حمل طولانی لپ‌تاپ مناسب بوده و از جنس پلی‌استر مقاوم و متراکم تهیه شده‌است. به کاربردن پلی‌استر با کیفیت در ساخت این کیف باعث شده لپ‌تاپ از هرگونه آسیبی در امان بماند و به هیچ عنوان دچار نفوذ آب و رطوبت نشود.

این کیف لپ‌تاپ دارای ابعادی معادل ۱۴/۱۷*۳۳*۴۳ سانتی‌متر است و با داشتن زیپ‌های کوچک و بزرگ در قسمت جلویی، لوازم جانبی لپ‌تاپ را نیز در خود جای می‌دهد. فضای داخلی این کیف کاملا مناسب نگهداری از لپ‌تاپ‌های ۱۵.۶ اینچ حرفه‌ای و همچنین تبلت‌های ۱۰ اینچ است و این کیف نیز از گارانتی معتبر ۳ ساله بین‌المللی برخوردار می‌باشد.

کوله پشتی رونکاتو مدل جوی

آخرین مدل از با کیفیت‌ترین و پرطرفدارترین آیتم‌های خرید کیف لپ تاپ رونکاتو، کوله پشتی رونکاتو مدل جوی است. این کوله‌پشتی دارای بدنه‌ای سافت است و می‌تواند در عین مقاومت بالا و حفاظت کافی از لپ‌تاپ، انعطاف‌پذیری خوبی را ارائه دهد. فضای داخلی این کیف تفکیک بالایی دارد و این، به سازماندهی بهتر فضا کمک شایانی می‌کند.

کیف لپ تاپ رونکاتو

 این کوله پشتی لپ‌تاپ دارای ۴۲ لیتر فضای داخلی و ابعادی معادل ۵۵در۴۰در۲۰ سانتی‌متر بوده و برای لپ‌تاپ‌های ۱۷ اینچ نیز کاربرد دارد. برای حمل لپ‌تاپ در انواع موقعیت‌ها از جمله سفرهای کاری می‌توانید این کیف جادار و مقاوم را انتخاب کنید که از سه سال گارانتی معتبر اینترنشنال نیز برخوردار است و کیفیتی تضمین شده دارد.

سخن پایانی

برای خرید بهترین کیف لپ تاپ رونکاتو، ابتدا باید ببینید که لپ‌تاپ‌تان چه ابعادی دارد تا کیف مناسب آن را خریداری کنید. توجه داشته باشید که اگر کیف بیش از حد نیاز بزرگ باشد، به هنگام حرکت موجب آسیب دیدن لپ‌تاپ می‌شود و اگر کوچک‌تر از اندازه باشد نیز بدیهی است که در هنگام حمل و نقل مشکل ایجاد می‌کند.

 در کنار لپ‌تاپ، لوازم جانبی آن نیز هستند که باید آن‌ها را همراه خود حمل کنید و برای خرید کیف، حجم آن‌ها را نیز به حجم لپ‌تاپ اضافه کنید. در نهایت کیفی را بخرید که از فضاهای سازماندهی شده و جاداری برخوردار باشد؛ بندهای مقاومی داشته و به آسانی حمل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *