برند رونکاتو راهنمای خرید

برند رونکاتو ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد؟


اگر نگاهی به بازار فروش انواع چمدان و ساک مسافرتی داشته باشید، حتما به نام برند رونکاتو بر خواهید خورد. برندی خوش سابقه و پیشتاز که همواره به دنبال جلب رضایت مسافرین بوده و به‌عنوان یک رقیب سرسخت برای دلسی نیز به شمار می‌رود. اما به‌راستی برند رونکاتو برای چه کشوری است؟ محصولات رونکاتو شامل چه مواردی می‌شود و در خرید چمدان رونکاتو بهتر است یا دلسی؟ این‌ها سوالاتی است که بسیاری از کاربران از کارشناسان ما می‌پرسند و در این مقاله قصد داریم به آن‌ها پاسخ دهیم.

برند رونکاتو و محصولات آن

برند رونکاتو ساخت کجاست؟

سال‌هاست که نام کشور ایتالیا در حوزه علم، صنعت و تولید کالاهای لوکس و مسافرتی در صدر قرار گرفته و جالب است بدانید که در برآوردن این نام و این جایگاه، برند رونکاتو نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است.

برند رونکاتو برندی ایتالیایی است که ایده تاسیسش از سال ۱۹۴۰ در ذهن جیووانی رونکاتو جوانه زده بود. وقتی جیووانی کوچک کنار دست پدر در بخش چمدان‌سازی کار می‌کرد، عشق در چشم‌هایش موج می‌زد و همین نیروی عظیم اشتیاق در او ماند تا در سال ۱۹۷۰، برند چمدان خود را تاسیس کند. برند رونکاتو حاصل یک رویای عجیب و شکوهمند کودکانه است که در همان سال‌های ابتدایی نیز توانست رضایت مشتریان را جلب کند.

خلاقیت رونکاتو در ساخت انواع ساک مسافرتی و چمدان، منشا تمام محصولات عجیب و کارآمد این برند است. و همین موجب شده که در سال‌های ۱۹۸۰ میلادی، چمدان‌های نایلونی، پلی‌آستری و همچنین کیف‌های دوقلو وارد بازار ایتالیا و سپس تمام جهان شود. از دیگر ابداعات برند ایتالیایی رونکاتو که حیرت مشتریان را برانگیخته، می‌توان به چمدان‌های سخت پوسته اشاره کرد که برای سفرهای دور و دراز آن زمان کاملا مناسب بودند و خیال مسافران را از بابت سلامت وسایلشان آسوده می‌کردند.

محصولات رونکاتو کدام است؟

ایده اولیه برند رونکاتو، با تولید انواع چمدان‌ها محقق شد و در دهه اول فعالیت برند، چمدان‌های نایلیونی و پلی‌استری بودند که حسابی غوغا به پا کردند. اما در ادامه، برند ایتالیایی رونکاتو گامی فراتر گذاشت و پروژه‌های عجیب و خفن خود در زمینه تولید ساک و کوله‌پشتی و انواع کیف را آغاز کرد. محصولات رونکاتو شامل صدها مدل متنوع از انواع کیف، چمدان و ساک مسافرتی هستند که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چمدان
  • ساک مسافرتی
  • کوله‌پشتی
  • کیف اداری
  • کیف دستی
  • کیف بیزنسی

رونکاتو بهتر است یا دلسی؟

حال که با انواع محصولات رونکاتو آشنا شدیم، خوب است به سراغ این سوال پرچالش برویم که “رونکاتو بهتر است یا دلسی؟” توجه داشته باشید که پاسخ به این سوال، ابعاد فنی و سلیقه‌ای دارد و از آنجایی که هر دو برند از بهترین و خوش سابقه‌ترین‌های حوزه خود هستند، مقایسه آن‌ها کار سخت و پیچیده‌ای است.

برند دلسی برندی فرانسوی در حوزه تولید انواع چمدان، کیف و اکسسوری است که بیش از ۵۰ اختراع منحصربه‌فرد و خفن را به بازار کالای لوکس و چمدان ارائه کرده و برند ایتالیایی رونکاتو نیز در زمینه تولید انواع چمدان‌های کارآمد پیشتاز بوده است. ۵۰ سال سابقه رونکاتو، مدت زمان کمی برای حرفه‌ای شدن در بازار کیف و چمدان نیست.

اگر از لحاظ کیفیت ساخت و جذابیت بصری چمدان‌های دلسی و محصولات رونکاتو هر کدام جایگاه خود را دارند و به راحتی بنا به سلیقه و نیاز خود می‌توانید یکی از این دو برند را مد نظر قرار دهید. از لحاظ کیفیت متریال و طرز ساخت چمدان‌ها، هر دو برند بی‌نظیر عمل می‌کنند و چمدان‌های رونکاتو نیز همواره مورد رضایت مشتریان واقع شده‌اند.

سخن پایانی

اگر برای خرید چمدان رونکاتو همچنان تردید دارید، ارتباط با کارشناسان ما می‌تواند راهنمای خوبی برایتان باشد. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما هستند و با کیفیت‌ترین چمدان‌ها، کوله‌پشتی‌ها و انواع کیف رونکاتو را خدمتتان ارائه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *