اخبار

راهنمایی برای خرید چمدان مناسب


همه ما در طول زندگیمان سفرهای متفاوتی را تجربه کرده ایم. گاه به سفری کوتاه و چند ساعته و گاه به سفری طولانی و چند روزه رفته ایم. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که بسیاری از گردشگران را چند ساعت و گاه چند روز قبل از سفر، درگیر می کند، بستن چمدان است. اینکه از کدام چمدان استفاده کنیم یا کدام وسایل را برداریم و… ما را درگیر می کند.
همه ما با شنیدن نام سفر به یاد حمل کننده های باوفای لباس و وسایل شخصی مان افتاده و سریع به سراغ آنها رفته و جویای احوالشان می شویم تا مبادا گرد مدتی انبارنشینی بر آنها نشسته یا آسیبی دیده باشند و به این ترتیب از همراهی ما در سفر محروم شوند.

بهترین چمدان

در گذشته های دور بسته های پارچه ای به عنوان توشه راه مسافران بوده و بسیاری با استفاده از ابزاری بومی توشه راه خود را همراه می بردند اما اگر کمی جلوتر بیاییم به وجود جعبه هایی چوبی یا چرمی در زندگی مردم بخصوص مسافران برخورد خواهیم داشت که می توان آنها را نمونه های اولیه و ابتدایی چمدان درنظر گرفت.
امروزه اساس کار همان است و شکل ظاهری جعبه های چوبی یا چرمی قدیمی زیاد متفاوت نشده اما استفاده از لوازم و مواد تازه در ساخت آنها باعث رونق دوچندان در کسب و کار سازندگانش شده است.

  • چمدان های سایز بزرگ
  • چمدان های سایز متوسط
  • چمدان های خیلی بزرگ
  • چمدان های بزرگ
  • چمدان های سه تکه

چمدانی که امروز از آن برای سفرهای خودمان استفاده می کنیم معمولا از الیاف مصنوعی و البته گاهی هم از برخی فلزات ساخته شده اند اما نمی توان فراموش کرد که چرم هنوز هم در ساخت این وسیله نقش بسزایی داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی چمدان های امروزی را می توان به 4 گروه برزنتی، چرمی، فلزی وکیف های دستی سبک سامسونت تقسیم بندی کرد که هر کدام مزایا و البته معایبی داده.

با رونکاتو راحت سفر کن

چمدان های تیتانیوم ـ پلاستیک: این نوع چمدان ها که مدت زیادی نیست وارد زندگی ما شده از چمدان های بادوام است و در صورتی که بخواهید هزینه کنید و به دنبال با دوام ترین نوع چمدان هستید این نوع را به شما پیشنهاد می دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *