چمدان کودک رونکاتو راهنمای خرید

نکات ساده و کاربردی خرید چمدان کودک رونکاتو


متاسفانه یکی از عادت‌های ناآگاهانه‌ای که برخی والدین دارند، این است که برای یک سفر خانوادگی لباس و وسایل همه اعضای خانواده از جمله کودکان را در یک چمدان بزرگ جای می‌دهند که در نهایت نه تنها یک چمدان غول‌پیکر سنگین و غیرقابل حمل وبال گردن مسافران می‌شود، بلکه محافظت صحیحی نیز از وسایل صورت نمی‌گیرد. اگر کودکی در خانواده دارید، خرید چمدان سفری کودک برای یک سفر مدرن و به‌یادماندنی الزامی است. این کار باعث محافظت صحیح از وسایل کودک می‌شود و همچنین حس مسئولیت‌پذیری و اعتمادبه‌نفس کودک را تقویت می‌کند.

اما به‌راستی بهترین چمدان بچگانه چیست؟ باوجود تنوع بی‌حد‌ومرز محصولات بازار، آیا می‌توان به زرق‌و‌برق مدل‌های کودکانه و فانتزی اکتفا کرد؟! قطعا خیر! خرید چمدان کودک رونکاتو یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای خرید چمدان بچگانه است. برند ایتالیایی رونکاتو همواره بهترین و کاربردی‌ترین طرح‌های چمدان را ارائه می‌دهد و برای خرید چمدان در هر ابعاد و سایز یک انتخاب هوشمندانه به حساب می‌آید.

چمدان کودک رونکاتو

برای داشتن بهترین انتخاب بین مدل‌های مختلف چمدان کودک رونکاتو، خوب است به مواردی که در ادامه آمده توجه کنید تا سلامت کمر و دستان ظریف کودک در حین حمل چمدان حفظ شود؛ حمل وسایل به‌صورت کاملا ایمن و راحت انجام گیرد و در کنار این‌ها، کودکتان احساس استقلال و اعتمادبه‌نفس بالایی را تجربه کند!

هنگام خرید چمدان کودک رونکاتو به این موارد توجه کنید

اگر قصد خرید چمدان سفری کودک با بالاترین کیفیت و دوام را دارید، به نکات زیر توجه نموده و سعی کنید آن‌ها را در هنگام بازدید از انواع چمدان کودک رونکاتو مورد بررسی قرار دهید.

وزن چمدان نباید بیشتر از ۱۵٪ وزن کودک باشد.

اغلب کودکان تمایل دارند که در بخش قابل توجهی از راه، خودشان چمدان را حمل کنند و این کار به ایشان احساس اعتمادبه‌نفس و استقلال می‌دهد. اما نکته مهمی که وجود دارد این است که اسکلت استخوانی کودکان بسیار ظریف و کوچک است و ممکن است در اثر حمل وسایل سنگین برای مدت طولانی آسیب ببیند. طبق نظر کارشناسان وزن چمدان کودک به همراه وسایل داخلی نباید بیشتر از ۱۵٪ وزن او باشد.

همچنین برای مواقعی که کودک خسته می‌شود و برای حمل از شما کمک می‌گیرد نیز، وزن کم چمدان بسیار مهم است. بهترین‌های چمدان‌ کودک رونکاتو دو یا چهار چرخ باکیفیت، مقاوم و البته روان دارند که وزن وسایل را روی جهات مختلف توزیع می‌کند و با حرکت آسان چمدان روی زمین، کاربری راحت و آسوده را فراهم می‌آورد.

جنسی با کیفیت انتخاب کنید.

اشتباهی که بسیاری از والدین در هنگام خرید چمدان سفری کودک دارند، این است که تصور می‌کنند «بسیار خب… چمدان کودک که بیشتر از همین چند سال کاربرد ندارد… پس لازم نیست به دنبال جنس باکیفیت باشیم!» این استدلال از پایه غلط است؛ چرا که باوجود اسباب‌بازی‌های سنگین کودکان و شیطنت‌هایی که هنگام حمل آن انجام می‌دهند، احتمال خرابی چمدان بسیار بالاست. چمدان بی‌کیفیت زیر دست کودک دوام چندانی نخواهد داشت و همچنین ممکن است باعث آسیب دیدن دست و کمر کودک شود.

انواع چمدان کودک رونکاتو جنس‌های متنوع چرمی، پلی‌استری، تیتانیوم-پلاستیک، فلزی، پلی‌کربنات، برزنت و… دارند و به‌طورکلی انواع چمدان کودک رونکاتو شامل چمدان‌های سافت یا نرم و هارد یا سخت می‌شوند. در میان این انواع، مقاومت، دوام و استحکام چمدان‌های سخت بیشتر است؛ اما چمدان‌های نرم امکان افزایش حجم بیشتری دارند و از لحاظ اقتصادی نیز به‌صرفه هستند.

راستی! نگران این نباشید که پس از اتمام دوران کودکی فرزندتان چمدان کودک بی‌استفاده بماند!… چمدان کودک رونکاتو می‌تواند یک فضای بسیار عالی برای سازماندهی و نظم دادن به وسایل درون اتاق کودک است.

ظرفیت چمدان را با توجه به حجم وسایل و توان حمل کودکتان انتخاب کنید.

چمدان‌های موجود در بازار دارای ابعاد و ظرفیت‌های گوناگونی هستند. هنگام انتخاب چمدان کودک رونکاتو با سایز مناسب باید توجه کنید که جثه کودکتان چقدر است، چه میزان توان حمل دارد و چه حجم وسایلی را به‌طور معمول در سفر همراه خود می‌آورد؟ بدیهی است که با توجه به تعداد روزهای سفر و سن کودک حجم لباس‌ها و اسباب‌بازی‌های مورد استفاده نیز افزایش می‌یابد و باید چمدان بزرگ‌تری را تهیه نمایید. توجه داشته باشید که استفاده از چمدان بسیار بزرگ، جابه‌جایی را برای کودک دشوار می‌کند و همچنین اگر چمدانی تهیه کنید که کوچک‌تر از اندازه مورد نیاز کودک باشد، موجب آسیب دیدن بدنه، زیپ و چرخ‌ها می‌شود.

به کیفیت دسته و چرخ‌های چمدان توجه کنید.

جنس، کیفیت و طول دسته چمدان نقش بسیار مهمی را در حمل آسان بار ایفا می‌کند. هرچه دسته چمدان بچه بلندتر باشد، حمل وسایل نیاز به نیروی کمتری خواهد داشت و کودک کمتر احساس خستگی می‌کند. همچنین استحکام و دوام دسته‌های ساخته شده از استیل بیشتر از دسته‌های آلومینیومی است و برای استفاده کودک مناسب‌تر می‌باشد.

نه تنها برای کودکان بلکه برای همه مسافرین در انواع سفرهای هوایی و زمینی، چمدان‌های چرخ‌دار راحت‌تر هستند. خصوصا چمدان‌های ۴ چرخ با توزیع وزن مناسب، عملیات حمل وسایل را سهولت می‌بخشند. علاوه‌بر تعداد چرخ‌ها، کیفیت، دوام و جهت‌پذیری آن‌ها نیز مسئله‌ای حائز اهمیت است که باید در هنگام خرید چمدان کودک رونکاتو به آن توجه شود.

چمدان کودک باید زیپ‌هایی مقاوم، بادوام و روان داشته باشد.

اغلب کودکان بابت باز و بسته کردن چمدان سهل‌انگارانه رفتار می‌کنند. پس چمدانی که تهیه می‌کنید باید دارای زیپ‌هایی بادوام و مرغوب باشد که به شیوه اصولی دوخته شده‌اند و روان نیز هستند. اگرچه درصورت پارگی یا خرابی زیپ می‌توان به‌راحتی آن را تعویض کرد، اما پیشگیری بهتر از درمان است! و بررسی اولیه زیپ‌ها می‌تواند از بسیاری خسارات مالی بکاهد.

تعداد جیب‌های چمدان کودک، هرچه بیشتر، بهتر!

وسایل مختلف کودکان از جمله انواع اسباب‌بازی، لباس، دفترچه یادداشت و مداد و… دارای اندازه‌ها و موضوعات گوناگونی هستند و بهتر است که در جیب‌های جدایی نگهداری شوند. همچنین باید توجه کنید که جیب چمدان کودک علاوه‌بر تعداد مناسب، اندازه کافی نیز داشته باشد و با زیپ یا چسبی که برای کودک قابل استفاده است، باز و بسته شود‌.

چمدان کودک رونکاتو
چمدان کودک رونکاتو

قفل و امنیت چمدان کودک شرایط خاصی دارد.

استقاده از قفل و سازوکار امنیتی در چمدان کودک امنیت وسایل را افزایش داده و باعث حس بهتر کودک هنگام استفاده از چمدان می‌شود. اما باید شرایط کودک و وسایل حمل‌شده را بسنجید. اگر وسایل فوری و پراستفاده که چندان قیمتی نیستند در چمدان قرار دارد، نیاز چندانی به قفل نیست. همچنین زمانی‌که کودک هنوز به سن مدرسه نرسیده و خواندن و نوشتن بلد نیست، کار کردن با چمدان رمزدار ممکن است برایش دشوار باشد. قفل‌های معمولی کوچک که روان نیز هستند، بهترین گزینه برای امنیت چمدان کودک به شمار می‌روند.

اطلاعات مهم را روی چمدان یادداشت کنید.

در هر جایی از سفر ممکن است متوجه شوید که کودک چمدان را گم کرده و یا جا گذاشته است. در چنین مواردی روی چمدان باید دارای اطلاعات شخصی باشد. چمدان سفری کودک باید محلی را جهت یادداشت اسم و شماره تلفن داشته باشد تا زمانی که فرد دیگری چمدان را پیدا می‌کند بتواند آن را به دست شما برساند.

به سلیقه کودک در انتخاب رنگ و طرح چمدان احترام بگذارید.

سعی نداشته باشید که چمدان تیره رنگ کوچکی را به‌عنوان چمدان کودک انتخاب نموده و با چمدان‌های خود ست کنید! به سلیقه کودک احترام بگذارید و اجازه دهید که از بین مدل‌های متنوع چمدان کودک رونکاتو انتخاب دلخواه خود را داشته باشد. این کار اعتمادبه‌نفس او را تقویت می‌کند.

چمدان کودک رونکاتو دارای گارانتی و تضمین کیفیت است.

بسیار مهم است که در خرید چمدان سفری کودک چمدانی را انتخاب کنید که از گارانتی و ضمانت پس از خرید برخوردار باشد. اینگونه هرگاه ایراد و خرابی در کارکرد چمدان ایجاد شد می‌توانید اطمینان خاطر داشته باشید که مشکل به‌سادگی برطرف می‌شود.

فرقی نمی‌کند کودکتان پسر است یا دختر، چه سن و چه جثه‌ای دارد، چمدان‌های رونکاتو آنقدر متنوع هستند که بهترین محصولات را می‌توانید در فروشگاه اینترنتی رونکاتو مشاهده و خریداری کنید. ضمانت پس خرید از دیگر مزایای این محصولات است؛ پس لازم نیست نگران کیفیت و کارایی چمدان‌ها باشید؛ به کودکتان آزادی عمل دهید تا چمدان مورد علاقه‌اش را انتخاب کند و برای سفر پرفراز و نشیب زندگی آماده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *