خرید اینترنتی چمدان از فروشگاه رونکاتو راهنمای خرید

هنگام خرید اینترنتی چمدان رونکاتو به این موارد دقت کنید


خرید چمدان مناسب به خودی خود کاری دشوار و پیچیده‌ است. چراکه ده‌ها برند کوچک و بزرگ، هزاران مدل چمدان سفری با امکانات متنوع را طراحی و روانه بازار کرده‌اند. تازه کار از جایی سخت‌تر می‌شود که بخواهید با خرید آنلاین چمدان، انتخاب مناسبی داشته باشید. از آنجایی که در فروشگاه اینترنتی رونکاتو امکان بررسی فیزیکی چمدان از لحاظ جنس، سایز، رنگ و… وجود ندارد، مجبور هستید بر اطلاعات ثبت شده در سایت اعتماد نموده و با اکتفا به آن‌ها خرید خود را انجام دهید.

البته جای نگرانی نیست. چراکه شما اولین و مهم‌ترین گام برای خرید اینترنتی چمدان رونکاتو را با موفقیت برداشته‌اید. همین که می‌دانید برند رونکاتو چه محصولات با کیفیتی را ارائه می‌دهد و از کجا می‌توانید محصولات اورجینال و اصل آن را پیدا کنید، نیمی از مسیر خرید اینترنتی چمدان است. و اما در ادامه باید مقایسه دقیقی از ویژگی‌های چمدان‌های مختلف را داشته باشید تا به مدل مورد نیاز خود دست یابید.

مهم‌ترین نکات برای خرید اینترنتی چمدان

خرید آنلاین چمدان شاید کمی سخت و پیچیده به نظر برسد، اما در فروشگاه حضوری چمدان رونکاتو هرگز نمی‌توانید محصولات مورد نیاز خود را به صورت یکجا و مقایسه‌ای ملاحظه کنید. در جستجوی مجازی و خرید اینترنتی چمدان رونکاتو به‌راحتی ویژگی‌های مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید و به لیست جامعی از چمدان‌های با کیفیت و مناسب دست می‌یابید.

همچنین در فروشگاه اینترنتی رونکاتو این امکان وجود دارد که صفحه اطلاعات فنی چند محصول را جلوی خود بگذارید، با دقت و ریزبینی، مقایسه کنید؛ تا در نهایت به نتیجه خوبی دست یابید. در هر حال علاوه بر امکانات فروشگاه آنلاین رونکاتو، همکاران ما همیشه پاسخگوی سوالات شما هستند. برای کسب اطمینان از کیفیت و اعتبار خرید اینترنتی چمدان، به این نکات مهم نیز توجه کنید:

یک برند معتبر را انتخاب کنید و به فروشگاه اینترنتی همان برند مراجعه نمایید.

روزبه‌روز بر تعداد برندهای فعال در حوزه کیف و چمدان افزوده می‌شود و اما طبیعتا هرچه برندی معروف‌تر باشد، ما را از کیفیت محصولات خود مطمئن‌تر می‌کند. با وجود هزینه بالای چمدان‌ها امکان آزمون و خطا نیست و بهتر است که از ابتدا به سراغ برندی بروید که از اعتبار و کیفیت محصولاتش مطمئن باشید. یک برند معتبر و شناخته‌شده مانند رونکاتو، بیش از ۶۰ سال سابقه و تجربه خود را پای این کار گذاشته‌اند.

چمدان‌های ایتالیایی رونکاتو طبق استانداردهای روز اروپا و از بهترین متریال، طراحی و تولید می‌شوند و خیال شما را از بابت عمر بالا و کیفیت بی‌نظیر خود آسوده می‌‌کنند. این چمدان‌ها در کاربری راحت و حمل ایمن و با کیفیت وسایل فوق‌العاده هستند. اما در صورتی این ویژگی‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهند که برای خریدشان از فروشگاه اینترنتی رونکاتو اقدام کنید و از اصالت محصولات مطمئن باشید.

همچنین برای آنکه سابقه فروشگاه اینترنتی رونکاتو رو بررسی کنید می‌توانید به صفحه نماد الکترونیکی آن سر بزنید و خیالتان از بابت خدماتی که می‌گیرید راحت باشد.

خرید اینترنتی از فروشگاه دارای نماد

نظرات کاربران را بخوانید

آن زمان‌ها که فضای مجازی نبود، مجبور بودیم برای خرید چمدان و بسیاری از وسایل دیگر، به نظر دوست و آشنا و همسایه اعتماد کنیم و از مغازه‌های دوروبرمان یک محصول به نسبت خوب را خریداری نماییم، اما خوشبختانه شبکه وسیعی از ارتباطات که امروزه در فضای مجازی فراهم شده است، حق انتخاب بالایی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

لازم نیست به تعریف و تمجید فروشگاه‌ها از خود اکتفا کنیم و می‌توانیم با مد نظر قرار دادن نظر و تجربه کاربران، انتخاب بهتری داشته باشیم. خصوصا اگر در انتخاب بین دو یا سه چمدان خاص شک دارید، می‌توانید از نظرات مرتبط کاربران کمک بگیرید تا با هزینه مد نظر، بهترین بازدهی را دریافت کنید.

برای دیدن نظرات خریداران پیشین می‌توانید به صفحه اینستاگرام ما نیز سر بزنید.

از فروشگاهی خرید کنید که خدمات پس از فروش داشته باشد

خدمات پس از فروش می‌تواند از پاسخگویی به سوالات شما شروع شود. در فروشگاه آنلاین رونکاتو همکاران ما همیشه با روی خوش آماده راهنمایی کردن شما هستند. محصولات و چمدان‌های رونکاتو دارای گارانتی هستند که شرایطشان مشخص است. همچنین اگر دوره گارانتی محصول شما پایان یافته باشد ما شما را تنها نمی‌گذاریم بلکه جهت تعمیر و رفع مشکل شما را یاری خواهیم کرد.

پرداخت و ارسال آسان

شما می‌توانید به راحتی سبد خرید خود را به صورت آنلاین پرداخت کنید. درگاه‌های پرداخت آنلاین موجود در وب‌سایت فروشگاهی رونکاتو با کلیه کارت‌های شبکه شتاب به شما خدمات می‌دهند. محصول شما در حین ارسال بیمه است و جای نگرانی از این بابت نیز نخواهید داشت.

مشخصات فنی چمدان‌ها را مورد بررسی قرار دهید

اگر قصد خرید اینترنتی چمدان رونکاتو را دارید، پس از حصول اطمینان از اصالت محصولات، مشخصات فنی چمدان را مورد بررسی دقیق قرار دهید. اطلاعات فنی هر محصول با دقت بسیار در وب‌سایت بارگذاری می‌شوند تا شما در هنگام انتخاب اطلاعات لازم و کافی داشته باشید.

چطور چمدان مناسب خود را پیدا کنیم؟

  • سایز چمدان

سه تا ۵ سایز مختلف برای انواع چمدان رونکاتو وجود دارد. بر اساس نوع سفر، تعداد روز، تعداد افرادی

  • جنس و دوام چمدان

انواع چمدان‌های رونکاتو از جنس‌های بادوام چرمی، برزنتی، پلی‌استری، تیتانیوم-پلاستیک، فلزی و… تهیه شده‌اند و بهترین و محبوب‌ترین جنس‌ها، چمدان‌های برزنتی با دوام بالا، وزن کم و هزینه به‌صرفه‌ هستند. هزینه چمدان‌های چرمی به نسبت بالاست. البته در انتخاب بهترین جنس چمدان، ضد آب بودن بدنه نیز مهم است که با خرید یک روکش مقاوم نیز محقق می‌شود.

  • ساز و کار امنیتی چمدان

امنیت چمدان برای سفرهای دور و نزدیک هوایی بسیار مهم است. انواع چمدان‌های رونکاتو قفل‌های جدید و با دوامی دارند و امنیت وسایلتان را به بهترین نحو ممکن برقرار می‌سازند. حتی در برخی مدل‌های چمدان، علاوه‌بر قفل اصلی، یک جیب داخلی قفل‌دار و ایمن وجود دارد.

  • رنگ چمدان

اگرچه انتخاب رنگ چمدان تا حدی سلیقهای است، اما این بدان معنا نیست که فورا یک چمدان مشکی یا قهوه‌ای را انتخاب کنید. این رنگ‌ها بسیار زیاد هستند و در موقعیت‌های مختلف پیدا کردن چمدان را برایتان سخت می‌کنند. همچنین چمدان‌های رنگ روشن، خیلی زود کثیف می‌شوند و زیبایی خود را از دست می‌دهند. پس بهترین رنگ برای خرید اینترنتی چمدان رونکاتو، رنگ قرمز یا زرد است.

خرید اینترنتی چمدان رونکاتو

اگر هنوز هم برای خرید اینترنتی چمدان رونکاتو تردید دارید، با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی دقیق ایشان بهره‌مند شوید. کافی است به صفحه محصولات فروشگاه نگاهی بیندازید تا انواع و اقسام با کیفیت‌ترين و به‌روزترین چمدان‌ها را ملاحظه نمایید و پس از ثبت سفارش، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ را تحویل بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *