ست چمدان رونکاتو معرفی محصول

کدام ست چمدان رونکاتو را بخریم؟ جوی یا استلار؟


همان‌طور که احتمالا می‌دانید همه فیلسوفان و اندیشمندان معتقد هستند سفر کردن یکی از مهم‌ترین کارهایی است که در طول زندگی خود باید بارها و بارها انجام دهیم؛ و به‌قول سنت آگوستین بزرگ: “دنیا مانند یک کتاب است و کسی که سفر نمی‌رود، تنها یک ورق از این کتاب را خوانده!”. اما تجربه سفرهای متعدد ممکن است برای همه به این سادگی نباشد!

درواقع یکی از شرط‌هایی که به کیفیت و راحتی سفر کمک می‌کند، داشتن چمدان با سایز مناسب و جنس خوب است. توصیه می‌شود خصوصاً تازه عروس و دامادها یک ست کامل چمدان را تهیه کنند که در سفرهای کوتاه و بلند خود که به صورت دو نفره تجربه خواهند کرد، کاربرد داشته باشد.

البته تهیه ست چمدان باتوجه به هزینه‌ها می‌تواند امری سنگین یا حتی ترسناک به نظر برسد. اما اگر بدانید و اطمینان داشته باشید که برند انتخابی‌تان برندی خوش سابقه مثل رونکاتو است نگرانی از این بابت وجود ندارد. تهیه ست چمدان رونکاتو در سایزهای کوچک، متوسط و بزرگ کمک می‌کند از همان ابتدای زندگی برای هر سفر دور یا نزدیکی شرایط ایده‌آل خود را فراهم کنید و بعداً هم که دارای فرزند شدید، بدون نیاز به خرید چمدان دوباره عازم سفر شوید.

همچنین توجه کنید که گاهی حمل چند چمدان در سایزهای مختلف بهتر از بکارگیری چمدان‌های بسیار بزرگ و غول‌پیکر است؛ چرا‌که این چمدان‌ها ممکن است خلاف محدودیت‌های بار هواپیما باشند و همچنین فشار زیادی را به دست و کمرتان وارد کنند. پس خرید ست چمدان رونکاتو می‌تواند راهکار مناسبی برای شما و سفرهای آینده‌تان باشد.

ست چمدان رونکاتو استلار

۶ دلیل برای خرید ست چمدان رونکاتو

در فروشگاه بزرگ رونکاتو انواع مختلف ست چمدان موجود هستند اما سوال مهم‌تر در مورد مقایسه کالکشن‌های مختلف رونکاتو این است که اصلا چرا باید ست چمدان رونکاتو خریداری کنیم؟

۱- سابقه درخشان رونکاتو. برند رونکاتو بیش از ۵۰ سال سابقه درخشان در زمینه طراحی انواع چمدان را در کارنامه کاری خود دارد و از بسیاری برندهای نوپا قطعا حرفه‌ای‌تر است.

۲- برند رونکاتو همواره پیشتاز بوده و ابتکارات زیادی را در تولید انواع چمدان به کار می‌برد‌. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این برند چندین اختراع بزرگ و پر استقبال را در سال‌های طولانی فعالیت خود ارائه داده است.

۳- برند ایتالیایی رونکاتو از باکیفیت‌ترین متریال‌ها و طرح‌های دوخت استفاده می‌کند تا بهترین و با دوام‌ترین چمدان‌ها را ارائه کند.

۴- محصولات رونکاتو عمدتاً دارای گارانتی بین المللی معتبر و طولانی مدت هستند.

۵- ست چمدان‌ رونکاتو در بخش بدنه، چرخ، دسته، زیپ و… به طوری طراحی شده‌اند که هیچ فشاری را به دست یا کمر فرد وارد نکنند و همواره ضامن سلامت مسافر در مراحل مختلف حمل چمدان باشند.

۶- شاید در نگاه اول قیمت ست چمدان‌ رونکاتو کمی بیشتر از مدل‌های متفرقه بازار به نظر برسد؛ اما واقعیت این است که صرفه اقتصادی مدل‌های با کیفیت رونکاتو بسیار بیشتر از آن مدل‌ها خواهد بود. چرا که چمدان رونکاتو تا سال‌های سال بدون نیاز به تعمیر و تعویض همسفر شما و عزیزانتان است.

ست چمدان رونکاتو

مقایسه ست چمدان‌ رونکاتو

ست چمدان جوی و استلار رونکاتو؛ کدام مجموعه بهتر است؟

استلار و جوی دو مدل از پرطرفدارترین ست‌ چمدان رونکاتو هستند که با ویژگی‌های مختلف از هم متمایز می‌شوند. مهم‌ترین ویژگی‌های دو ست چمدان رونکاتو عبارتند از:

جنس و متریال سازنده بدنه

جنس و متریال سازنده بدنه ست چمدان استلار، پلاستیک فشرده ABS و پلیمر مقاوم پلی‌کربنات است. این جنس چمدان دوام بسیار بالایی دارد و در مقابل خط و خش،  ضربه و گرما مقاومت خوبی را ارائه می‌دهد. از طرفی جنس مواد سازنده بدنه چمدان جوی رونکاتو از پلی‌استر است که یک پلیمر ارزان و نرم محسوب می‌شود. این جنس چمدان صرفه اقتصادی بالایی دارد و جزو کم مقاومت‌ترین چمدان‌های نرم پوسته به شمار می‌آید.

ست چمدان رونکاتو جوی

سایزبندی و ابعاد

هر دو ست چمدان رونکاتو دارای سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ هستند. سایز کوچک اغلب مناسب افرادی است که می‌خواهند به صورت تنهایی سفر کنند و وسایل کمی دارند و این سایز چمدان معمولاً طولی معادل ۲۱ تا ۲۲ اینچ دارد. سایز دوم که سایز متوسط چمدان است، طولی برابر با ۲۴ تا ۲۶ اینچ داشته و مناسب سفرهای طولانی مدت تک نفره و سفرهای معمول دو نفره است. همچنین خانواده‌هایی کم جمعیتی که قصد دارند سفر کوتاهی را تجربه کنند می‌توانند از این سایز چمدان بهره ببرند.

 و اما سایز بزرگ چمدان با طول حدود ۲۸ اینچ برای خانواده‌های ۳ تا ۵ نفره با وسایل نسبتاً کم مناسب است. البته این سایز چمدان برای سفرهای ۷ روز به بالا خانوادگی نمی‌تواند کاربردی داشته باشد. به‌طور خلاصه داشتن چمدان باکیفیت در سایزهای مختلف دست شما را برای انتخاب و تجربه سفری راحت بازتر می‌کند.

قابلیت افزایش حجم

گاهی اختلاف حجم وسایل مورد نیازمان با حجم چمدان در حد ۱۰ سانتی‌متر عمق است. در این شرایط هوشمندانه نیست که سایز چمدان را از کوچک به متوسط یا از متوسط به بزرگ تغییر دهید؛ بلکه قابلیت افزایش حجم در دو ست چمدان‌ رونکاتو این امکان را برایتان فراهم می‌کند که مقدار کمی حجم را بر ظرفیت پایه چمدان اضافه نمایید.

مقاومت و جهت‌پذیری چرخ‌ها

به‌هیچ عنوان لازم نیست نگران حرکت آسان و روان چمدان‌ها در موقعیت‌های مختلف سفر باشید؛ چراکه هر دو ست چمدان رونکاتو دارای چرخ‌های با دوام و با کیفیتی هستند که کاملاً سایلنت و بی‌صدا حرکت می‌کند. همچنین قابلیت جهت پذیری ۳۶۰ درجه این چرخ‌ها کمک می‌کند چمدان به آسانی به دنبال شما راه بیاید و کمترین توقف، کاهش سرعت و تزلزل را ایجاد نکند.

شایان ذکر است که در هر دو ست چمدان رونکاتو این چرخ‌ها در همه سایز چمدان به تعداد ۴ عدد دوبل تعبیه شده‌اند و وزن وسایل را به خوبی در چهار جهت مختلف توزیع می‌کنند.

قفل و سازوکار امنیتی

خوشبختانه همه مدل‌های چمدان رونکاتو در دو ست چمدان رونکاتو، جوی و استلار، به سیستم امنیتی TSA که قفل کارآمد بین‌المللی است مجهز هستند. کلید چنین قفلی تنها در دست پلیس اینترپل است که در صورت نیاز بدون وارد شدن آسیب به چمدان آن را بررسی کند و چمدان از همه لحاظ امنیت بسیار بالایی دارد.

گارانتی بین‌المللی

برند معروف و معتبر رونکاتو چرخ، قفل و دسته تمام مدل‌های چمدان را به مدت ۲ سال گارانتی نموده است و این تضمین بسیار خوبی برای کیفیت بالای این چمدان‌ها خواهد بود. پس در صورت خریداری هر کدام از ست چمدان‌های رونکاتو، خیال شما راحت خواهد بود.

سخن پایانی

در این نوشته از فروشگاه اینترنتی رونکاتو به معرفی و بررسی جامع دو کالکشن از پرطرفدارترین ست چمدان رونکاتو پرداختیم. امید است با مطالعه این مطلب دید بهتری نسبت به انواع چمدان پیدا کرده و انتخاب مناسب‌تری داشته باشید.

فراموش نکنید که اگرچه انتخاب چمدان با کیفیت و مقاوم در ماندگاری و سهولت حمل وسایل نقش بسیار مهمی دارد؛ اما استفاده صحیح و شستشوی اصولی چمدان نیز از شروط مهم افزایش ماندگاری این وسیله پرکاربرد خواهد بود. چه بسیار افرادی که با مراقبت صحیح از چمدان خود توانسته‌اند تا بیش از ۱۰ سال هم از یک چمدان استفاده کنند و اینگونه در بسیاری هزینه‌های تعمیر و تعویض چمدان، صرفه‌جویی نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *