معرفی محصول

۴ چمدان پرطرفدار و پرفروش رونکاتو در تابستان ۱۴۰۲


حتما شنیده‌اید که می‌گویند آدم‌ها را باید در سفر شناخت، چراکه وقتی انسان در چالش‌های گوناگون سفر قرار می‌گیرد و تبدیل به یک “همسفر” می‌شود، آنگاه می‌توان فهمید که تا چه حد ماندگار، همراه و همقدم است. شاید بتوان گفت “همسفر” بودن تنها مختص انسان نیست. مهم‌تر از یک انسان همسفر و بامعرفت، داشتن یک چمدان ماندگار و باکیفیت است که در کیفیت سفر اهمیت دارد.

وای به آن روزی که سفر کنید و چمدانتان خراب شود. دمار از روزگارتان در می‌آید و سفر به آن شیرینی زهرتان می‌شود! پس چگونه می‌توان کیفیت و دوام یک چمدان را تضمین کرد؟ بهترین راه برای اطمینان از کیفیت و کاربرد یک چمدان، شناخت کافی نسبت به برند آن است و برای خرید چمدان، چه بهتر از آنکه با چمدان‌های پرفروش رونکاتو آشنا شوید!

 رونکاتو برند ایتالیایی پیشتاز و نوآور در زمینه طراحی انواع کیف، کوله‌پشتی و چمدان، بیش از ۵ دهه سابقه درخشان دارد و خیال ما را از بابت کیفیت دوخت، متریال، دوام زیپ، دسته، چرخ و… کاملا راحت می‌کند. تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید تا ۴ چمدان پرطرفدار و پرفروش‌ رونکاتو را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

چمدان‌های پرطرفدار و پرفروش رونکاتو

چمدان رونکاتو مدل اولوشن سایز بزرگ

چمدان پرفروش رونکاتو مدل اولوشن سایز بزرگ (Revolution) مناسب سفرهای ۳ تا ۵ روزه برای خانواده‌های نسبتاً پرجمعیت است. همچنین زوج‌هایی که قصد دارند سفری همچون ماه عسل را برای ۱۰ روز و بیشتر تجربه کنند، می‌‌توانند از این چمدان سایز بزرگ با ابعاد ۷۸ در ۴۹ در ۳۱ استفاده کنند. این چمدان رونکاتو از جنس پلی‌استر تهیه شده که مقاومت نسبتاً خوبی دارد و جزو انعطاف‌پذیرترین و به‌صرفه‌ترین چمدان‌ها به شمار می‌رود.

چمدان پرفروش رونکاتو مدل اولوشن سایز بزرگ

ویژگی بسیار خوب دیگر این نوع چمدان این است که مجهز به چرخ‌های جهت‌پذیر با زاویه ۳۶۰ درجه است. این بدان معنی است که حمل چمدان روی چرخ‌های مقاوم تعبیه شده هیچ دشواری نخواهد داشت و چمدان به راحتی در کنار شما راه می‌آید. اگر نگران امنیت وسایل خود در حین سفر هستید خوب است بدانید که این نوع چمدان به قفل نسل جدید TSA‌ نیز مجهز است. لازم به ذکر است نه تنها امنیت وسایل، بلکه کیفیت حمل و دوام آن‌ها نیز در طی سفر به‌وسیله گارانتی معتبر دو ساله ضمانت می‌شود؛ و بدین ترتیب با خرید این چمدان جای هیچ نگرانی نمی‌باشد.

چمدان رونکاتو مدل استلار سایز متوسط

چمدان پرفروش رونکاتو مدل استلار‌ سایز متوسط (Stellar) از دیگر چمدان‌های پرفروش‌ رونکاتو است که از جنس پلی‌کربنات و پلاستیک فشرده ABS‌ تهیه شده‌ و در برابر ضربه و آسیب و دمای بالا مقاوم است. جنس با کیفیت این محصول در عین مقاومت بالا انعطاف‌پذیری خوبی دارد و جلوه خاصی را ایجاد می‌کند. اگر نگران حمل چمدان هستید باید بدانید که نحوه حرکت این چمدان به ساده‌ترین شکل ممکن و به کمک چرخ‌های سایلنت ۳۶۰ درجه انجام می‌پذیرد.

چمدان پرفروش رونکاتو مدل استلار‌

 این چمدان ۳.۷ کیلوگرمی در ابعاد ۶۴در۴۴در۲۸ سانتی‌متر دارای ۷۱ تا ۸۱ لیتر فضای داخلی است و همچنین به کمک زیپ افزایش حجم خود امکان قرار دادن وسایل اضافی را نیز فراهم می‌کند. به هیچ عنوان لازم نیست نگران امنیت وسایل خود باشید چرا که در این چمدان قفل امنیتی جدید و کارآمد TSA‌ تعبیه شده است. دسته، چرخ‌ها و قفل این چمدان نیز دارای گارانتی دو ساله می‌باشند که کیفیت آن را ضمانت می‌کند.

چمدان رونکاتو مدل جوی سایز کابین دو چرخ

اگر معمولاً تنها سفر می‌کنید و نیاز به یک چمدان جمع و جور و ارزان دارید، چمدان پرفروش رونکاتو مدل جوی سایز کابین دو چرخ (Joy) برایتان مناسب است. این چمدان ابعادی معادل ۲۰ در ۴۰ در ۵۵ سانتی‌متر دارد و وزن آن نیز ۲.۳ کیلوگرم می‌باشد. جنس بدنه این چمدان نیز از پلی‌استر مقاوم سبک و نرم است که قیمت نسبتا پایینی دارد و اگر قصد حمل وسایل آسیب پذیر را ندارید برایتان بسیار مناسب خواهد بود.

چمدان پرفروش رونکاتو مدل جوی سایز کابین

زیپ، دسته و قفل این چمدان نیز دارای دو سال گارانتی معتبر بین‌المللی است؛ اما تفاوت مهمی که این چمدان با دو چمدان قبل دارد این است که وزن وسایل را روی دو چرخ توزیع می‌کند؛ البته این چرخ‌ها دارای جهت پذیری ۳۶۰ درجه هستند و حمل آسانی دارند. لازم به ذکر است که حجم درونی این چمدان معادل ۴۲ لیتر بوده و زیپ افزایش حجم آن نیز امکان قرار دادن بار اضافی را فراهم می‌سازد. از لحاظ قفل و سازوکار امنیت این چمدان نیز قفل کارآمد و حرفه‌ای دارد و امنیت وسایل‌تان در تمام مراحل سفر را خوبی حفظ می‌کند.

چمدان رونکاتو مدل اونو زد اس ال ۲۵ کابین

باورتان می‌شود چمدان پرفروش رونکاتو اونو زد اس ال ۲۵ کابین (UNO ZSL 25) با ۱۰ سال گارانتی بین‌المللی معتبر عرضه می‌شود؟! ابعاد چمدان رونکاتو نیز معادل ۲۲در۵۵در۴۰ سانتی‌متر است و فضای داخلی  ۹۸ لیتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. جنس بدنه این چمدان از پلی‌پروپیلن و فوم است و همین موضوع سبب ضدضربه شدن وسایل خواهد شد‌. تکه دوزی‌های فوم از دیگر دلایل مقاوم و انعطاف‌پذیری بالای چمدان هستند.

چمدان پرفروش رونکاتو اونو زد اس ال ۲۵ کابین

لازم به ذکر است که جهت تامین بهتر امنیت وسایل در این چمدان، قفل بین‌المللی و کارآمد TSA‌ مورد استفاده قرار می‌گیرد. این چمدان ۲.۳ کیلوگرمی به زیپ ضد سرقت نیز مجهز می‌باشد. و در مورد حرکت راحت چمدان نیز، ۴ چرخ دوبل ۳۶۰ درجه، کارتان را راحت می‌کند.

سخن پایانی

در این نوشته از رونکاتو به معرفی ۴ تا از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین مدل‌های چمدان رونکاتو پرداختیم. برای انتخاب بهترین مدل چمدان می‌توانید روی این چمدان‌های پرفروش رونکاتو حساب کنید؛ اما پیش از آن باید ببینید که به‌طور معمول چگونه سفر می‌کنید؟ چند نفر هستید؟ چه حجم وسایلی دارد؟ و چه بودجه‌ای را برای خرید چمدان کنار گذاشته‌اید…‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *